در پیام دختران عضو انجمن اسلامی دانش اموزان آمده است /
دختران ایرانی حافظان حریم امن اسلام هستند
دختران عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان در پیامی به دختران ایران اسلامی ، خواستار تداوم عزت و عفت آنان شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر ، در این پیام آمده است: خدای منان را سپاسگزاریم که به این مرز و بوم دخترام باعزت و شرفی عطا کرد که همواره منادی اسلام وحریم های اخلاقی ان بوده وهستند. بزرگ منشی وعزت نفس دختران ایران اسلامی آنان را از هر گونه خطر حفظ خواهد کرد و مطمئن هستیم که خواهران ما در سراسر مدارس ایران اسلامی عفت و پاکدامنی را بر هر چیز مقدم می شمارند تا بزرگواری وعزت نفس خود را حفظ نمایند. بی تردید این عزیزان حافظان حریم امن اسلام هستند.

در ادامه عنوان شده است: دختران پاک ایران اسلامی ، به یقین می دانید که اسلام عزیز اگر قانونی ر اوضع می نماید جز سعادت و رفاه و امنیت و فضایل اخلاقی به ارمغان نمی آورد. حجاب اسلامی شما نیز یکی از این موارد است که خود به خوبی بر حسن آن آگاه هستید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دختران آزاده و اندیشمند ایران اسلامی مبادا بداندیشان وحقیران غرب زده که نه از دانش در آنها اثری است و نه پایبند ایمان و تقوا هستند بر سر راه شما قرار گیرند و حریم اسلامی رابشکنند. قهرمانانه چون زینب کبری (س) و مادر بی بدیل ایشان فاطمه زهرا (س) نگهبان شرف و عزت خود باشید، اگر دوستان وهمراهان شما دچار نوعی کج سلیقگی و احیانا بدحجابی هستند ، آنان رامشفقانه راهنمایی کنید، توطئه های دشمنان را برای آنان بشکافید وبا توکل به خداوند فرهنگ حجاب فاطمه و زینبی را درمیان همکلاسی های خود گسترش دهید.

در پایان این پیام تاکید شده است: اعضای دختر انجمن های اسلامی دانش آموزان ، آرزو دارند همه دختران ایران اسلامی عزت و عفت خود را حفظ نمایند و همواره آن را تداوم دهند. همکلاسی عزیز ، دوست من فصلی نو را آغازکنید و سنت های حسنه اسلام و فرائض بزرگ دینی همچون حجاب را خود ضامن باشد، بدانید بدحجابی توطئه دشمن و حجاب فاطمی زینت دختران مسلمان است.

                                                                                          يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا